BERKONGSI & BERBINCANG SEGALANYA YANG ANDA INGIN TAHU MENGENAI TUDUNG
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Similar topics
    NUFFNANG
    IKLAN
    Photobucket

    Share | 
     

     alat memasang bling2

    View previous topic View next topic Go down 
    AuthorMessage
    salwani



    Posts : 39
    Join date : 2009-12-10

    PostSubject: alat memasang bling2   Sat Mar 06, 2010 6:50 pm

    salam member semua. lama dah xchat. bz ngan tempahan tdg. he he.. nak tanya ada sapa2 pernah tgk tak alat yang digunakan untuk melekatkan bling2 kat tudung? Wani ada tgk kat satu butik tp dia xmau gtau nama alat tu. Alat tu mcm alat pateri yg budak2 sekolah guna. Kecik macam pen. Guna elektrik. Dia ambil bling2 tu dengan alat tu n letak terus kat tudung, terus lekat. Kalau sapa2 pernah jumpa, share ye. Wani nak beli gak. Smile
    Back to top Go down
    View user profile
    misa
    Peniaga


    Posts : 776
    Join date : 2008-12-22
    Location : KL

    PostSubject: Re: alat memasang bling2   Wed Mar 10, 2010 11:38 am

    dipanggil hotfix applicator wand @ rhinestone applicator wand
    Back to top Go down
    View user profile http://craftyspace.blogspot.com
    mieera09



    Posts : 55
    Join date : 2009-10-08
    Age : 38
    Location : rawang

    PostSubject: Re: alat memasang bling2   Fri Mar 12, 2010 2:19 pm

    mana nak dapatkan benda tu ek?
    Back to top Go down
    View user profile http://alisyaarifshoppingarea.blogspot.com
    kakyyah



    Posts : 45
    Join date : 2009-05-10

    PostSubject: Re: alat memasang bling2   Tue Mar 16, 2010 8:21 am

    rasanya yela ada jual.. cuba buka web dia 'jvcynosure'. kyah tak brapa ingat add penuh. selalunya kyah g kat google dulu
    Back to top Go down
    View user profile http://www.mykain.com
    salwani



    Posts : 39
    Join date : 2009-12-10

    PostSubject: Re: alat memasang bling2   Sun Mar 21, 2010 4:40 pm

    Yg macam iron board tu ke? Mahalkan. Maksud wani kita nak letakkan batu bling2 yang sebutir2 tu. Tapi xpe, wani dah dapat alat yang sesuai. Wani ubahsuai je alat pateri budak2 sekolah. Ha, lg senang Very Happy
    Back to top Go down
    View user profile
    mieera09



    Posts : 55
    Join date : 2009-10-08
    Age : 38
    Location : rawang

    PostSubject: Re: alat memasang bling2   Mon Mar 22, 2010 1:56 pm

    mcmana salwani buat...ada alat pateri yg suami ni...tapi mcmana nak ubah suai untuk kegunaal tmpal bling2 ni yer...
    Back to top Go down
    View user profile http://alisyaarifshoppingarea.blogspot.com
    salwani



    Posts : 39
    Join date : 2009-12-10

    PostSubject: Re: alat memasang bling2   Sun Apr 04, 2010 3:56 pm

    alat pateri budak sekolah kan depannya tajam macam pensel. Mieera longgarkan skru ,buka dan terbalikkan mata ya yang belah tajam duk kat dalam, yang belah rata duk kat luar. Ketatkan balik.Letakkan batu swarovski kat mana kita suka, tekan perlahan je dengan alat yang panas tu. Jangan lama nanti berlubang kain lak. Kena hati2 takut terbabas kena kain, dah berlubang pulak. Selamat mencuba
    Back to top Go down
    View user profile
    Sponsored content




    PostSubject: Re: alat memasang bling2   Today at 6:11 pm

    Back to top Go down
     
    alat memasang bling2
    View previous topic View next topic Back to top 
    Page 1 of 1
     Similar topics
    -
    » The "Corkscrew Juniper" Challenge:

    Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
    Tudung DIY CARI :: Thread :: Kedai2 menjual bahan tudung DIY-
    Jump to: