BERKONGSI & BERBINCANG SEGALANYA YANG ANDA INGIN TAHU MENGENAI TUDUNG
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
NUFFNANG
IKLAN
Photobucket

Share | 
 

 Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?

Go down 
AuthorMessage
rose8220



Posts : 18
Join date : 2009-11-15
Location : langkawi

PostSubject: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Wed Nov 18, 2009 1:03 pm

Salam..saya ada dapat pm dari seseorang yang juga menjual mesin...jadi nk tanya pernah x ada sape2 beli dari syarikat ni?

www.jpdoshi.com

Harga yg ditawarkan sempena promosi raya ni bagi mesin jahit nv30 adalah 1250 termasuk kos pos. Kalau ada sape2 penah beli bgtau ye...ok ke nak beli
Back to top Go down
View user profile http://www.wanjah.blogspot.com
annis

avatar

Posts : 52
Join date : 2009-04-29
Age : 36

PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Wed Nov 18, 2009 2:02 pm

sy bli kat lsn..nv30 rasenyer..lg murah ler mase tu ade promosi..
Back to top Go down
View user profile
rose8220



Posts : 18
Join date : 2009-11-15
Location : langkawi

PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Tue Nov 24, 2009 1:55 am

owh..annis beli rm brp time promosi tu? skrg pun promosi jugak kan..rm1235 mesin..x termasuk pos..maybbe annnis beli sblm ni..masa hrga x naik lg..he3
Back to top Go down
View user profile http://www.wanjah.blogspot.com
afizaz93

avatar

Posts : 247
Join date : 2009-01-19
Location : kedah

PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Tue Nov 24, 2009 11:57 am

rose8220 wrote:
owh..annis beli rm brp time promosi tu? skrg pun promosi jugak kan..rm1235 mesin..x termasuk pos..maybbe annnis beli sblm ni..masa hrga x naik lg..he3

beli d lsn, ok gak...dia byk membantu kalau kita x reti...pos selalunya dia caj rm50 ja..
Back to top Go down
View user profile http://zne29.blogspot.com/
rose8220



Posts : 18
Join date : 2009-11-15
Location : langkawi

PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Mon Dec 07, 2009 11:10 pm

kak afiza guna nv30 jugak ke? dok di gurun kan?
Back to top Go down
View user profile http://www.wanjah.blogspot.com
zue

avatar

Posts : 143
Join date : 2009-01-23

PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Tue Dec 08, 2009 9:29 am

rose8220 wrote:
kak afiza guna nv30 jugak ke? dok di gurun kan?

Kak afiza beli nv50 kat LSN...lebih byk function dr nv30....& lbh byk gak $$$ kena byr Laughing
Back to top Go down
View user profile
afizaz93

avatar

Posts : 247
Join date : 2009-01-19
Location : kedah

PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Tue Dec 08, 2009 4:39 pm

zue wrote:
rose8220 wrote:
kak afiza guna nv30 jugak ke? dok di gurun kan?

Kak afiza beli nv50 kat LSN...lebih byk function dr nv30....& lbh byk gak $$$ kena byr Laughing

hehehe....lajunya jwb!!! Laughing Razz

function byk tp x test mcm2 lg...asik dok guna epal jugak...hehe...nti hntr epal p servis, leh la guna nv tu...hehe...

a'aa..kak dok d gurun, rose..
Back to top Go down
View user profile http://zne29.blogspot.com/
nyda



Posts : 3
Join date : 2009-12-09

PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Wed Dec 09, 2009 10:53 am

salam, nak tanya kalau nak ambil upah jahit tepi je, mesin apa yang sesuai? mesin jahit tepi industri singer bagus tak? boleh jahit tepi kasar dan halus ke?apa yang patut kita consider kalau nak beli mesin jahit tepi ni?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   

Back to top Go down
 
Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Tudung DIY CARI :: Thread :: Segalanya mengenai mesin jahit-
Jump to: