BERKONGSI & BERBINCANG SEGALANYA YANG ANDA INGIN TAHU MENGENAI TUDUNG
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Similar topics
    NUFFNANG
    IKLAN
    Photobucket

    Share | 
     

     Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?

    View previous topic View next topic Go down 
    AuthorMessage
    rose8220



    Posts : 18
    Join date : 2009-11-15
    Location : langkawi

    PostSubject: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Wed Nov 18, 2009 1:03 pm

    Salam..saya ada dapat pm dari seseorang yang juga menjual mesin...jadi nk tanya pernah x ada sape2 beli dari syarikat ni?

    www.jpdoshi.com

    Harga yg ditawarkan sempena promosi raya ni bagi mesin jahit nv30 adalah 1250 termasuk kos pos. Kalau ada sape2 penah beli bgtau ye...ok ke nak beli
    Back to top Go down
    View user profile http://www.wanjah.blogspot.com
    annis



    Posts : 52
    Join date : 2009-04-29
    Age : 34

    PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Wed Nov 18, 2009 2:02 pm

    sy bli kat lsn..nv30 rasenyer..lg murah ler mase tu ade promosi..
    Back to top Go down
    View user profile
    rose8220



    Posts : 18
    Join date : 2009-11-15
    Location : langkawi

    PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Tue Nov 24, 2009 1:55 am

    owh..annis beli rm brp time promosi tu? skrg pun promosi jugak kan..rm1235 mesin..x termasuk pos..maybbe annnis beli sblm ni..masa hrga x naik lg..he3
    Back to top Go down
    View user profile http://www.wanjah.blogspot.com
    afizaz93



    Posts : 247
    Join date : 2009-01-19
    Location : kedah

    PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Tue Nov 24, 2009 11:57 am

    rose8220 wrote:
    owh..annis beli rm brp time promosi tu? skrg pun promosi jugak kan..rm1235 mesin..x termasuk pos..maybbe annnis beli sblm ni..masa hrga x naik lg..he3

    beli d lsn, ok gak...dia byk membantu kalau kita x reti...pos selalunya dia caj rm50 ja..
    Back to top Go down
    View user profile http://zne29.blogspot.com/
    rose8220



    Posts : 18
    Join date : 2009-11-15
    Location : langkawi

    PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Mon Dec 07, 2009 11:10 pm

    kak afiza guna nv30 jugak ke? dok di gurun kan?
    Back to top Go down
    View user profile http://www.wanjah.blogspot.com
    zue



    Posts : 143
    Join date : 2009-01-23

    PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Tue Dec 08, 2009 9:29 am

    rose8220 wrote:
    kak afiza guna nv30 jugak ke? dok di gurun kan?

    Kak afiza beli nv50 kat LSN...lebih byk function dr nv30....& lbh byk gak $$$ kena byr Laughing
    Back to top Go down
    View user profile
    afizaz93



    Posts : 247
    Join date : 2009-01-19
    Location : kedah

    PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Tue Dec 08, 2009 4:39 pm

    zue wrote:
    rose8220 wrote:
    kak afiza guna nv30 jugak ke? dok di gurun kan?

    Kak afiza beli nv50 kat LSN...lebih byk function dr nv30....& lbh byk gak $$$ kena byr Laughing

    hehehe....lajunya jwb!!! Laughing Razz

    function byk tp x test mcm2 lg...asik dok guna epal jugak...hehe...nti hntr epal p servis, leh la guna nv tu...hehe...

    a'aa..kak dok d gurun, rose..
    Back to top Go down
    View user profile http://zne29.blogspot.com/
    nyda



    Posts : 3
    Join date : 2009-12-09

    PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Wed Dec 09, 2009 10:53 am

    salam, nak tanya kalau nak ambil upah jahit tepi je, mesin apa yang sesuai? mesin jahit tepi industri singer bagus tak? boleh jahit tepi kasar dan halus ke?apa yang patut kita consider kalau nak beli mesin jahit tepi ni?
    Back to top Go down
    View user profile
    Sponsored content




    PostSubject: Re: Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?   Today at 6:14 pm

    Back to top Go down
     
    Pernah sesiapa beli tak mesin jahit daripada syarikat ini?
    View previous topic View next topic Back to top 
    Page 1 of 1
     Similar topics
    -
    » MK: Novosti

    Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
    Tudung DIY CARI :: Thread :: Segalanya mengenai mesin jahit-
    Jump to: