BERKONGSI & BERBINCANG SEGALANYA YANG ANDA INGIN TAHU MENGENAI TUDUNG
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
NUFFNANG
IKLAN
Photobucket

Share | 
 

 Jahitan tepi tudung yg cantik

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
anekamaya



Posts : 79
Join date : 2009-04-08
Age : 36
Location : SHAH ALAM

PostSubject: Jahitan tepi tudung yg cantik   Sat Dec 25, 2010 12:55 am

Salam semua..lama tak jenguk sini..bizi yg amat..

Saya tingin nak beli mesin jait tepi industri...tpi nak tau la yg mana paling ok..skrg ni saya guna jait tepi portable singer..jait tepi halus dia mcm jarang2 sket, ntah aku yg tak reti setting atau mmg klo portable cenggitu jaitannya. pastu bile jait kain chiffon silk je mesti tak jadi, di makan kain,..maknanya kalau saya jait tepi, nnt ada je beberapa tempat yg benang tepi tu dah tak attach ke kain, mcm terbarai benang kain tu...paham ke?

Saya pernah guna yg kat kedai kat shah alam sek 18 tu..brand pegasus...senyap je bunyi dia pehtu cantik je jaitan halus nye...rapat2 je benang...

so kengkawan, brand apa ye saya nak beli ?

tq
Back to top Go down
View user profile
 
Jahitan tepi tudung yg cantik
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Tudung DIY CARI :: Thread :: Segalanya mengenai mesin jahit-
Jump to: