Tudung DIY CARI
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


BERKONGSI & BERBINCANG SEGALANYA YANG ANDA INGIN TAHU MENGENAI TUDUNG
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Similar topics
NUFFNANG
IKLAN
Photobucket

 

 Kongsi2 : Kedai jual kain jersey

Go down 
+121
MekNa
asmahmajid
zeda
li_zam
NLiza
RehMaw
saliza1979
eeda
nazlinhassan
mama_twins
iTa82
ann82
bieha
sksk
sury
salwani
umarumaira
rimbun1
People Textile
muskybabies
teratak benang
nurkilla
maisara
CT
daai_violet
sutera14
dinicloset
Ida Karim
nabilaputeri
delisha
hanim
ctpizza
ladylike
hannah
suhana
azieSU1
kay
Juan
anarashid
aqidah1010
MummyAleeya
izreen
akuni
ros
tteja
zuwaidah
wann
fadz
ni_mariana
Cybermama
3g
rosniza_mga
smurf
w_afiza
hayyanadma
aqilah
salbiah
ismi_ina
zila_kasim
jalinankasih
nazilah
catalysts2
izah78
dseries
zue
maisarah
zmzmzm01
nuds
arachnida
iman
Eda
Aziah
eynas
whiterosa
NinieYahya
yus
wawo
melati putih
tong_gas2280
anona
izwanani
ajergiler
pnut
AcikAmong
hooney
sal9281
top45
adiqsu
tiramisu
manjumanje
kaknab
Sheila
ninie
rosetreat
julie
AlongMann
emaisma
uzi
3pelf
croft
yanzack79
adeeda
krisz_gurlz
penguin
kee'ah
iRaa
ejalesungpp
anishilmi
hannan6d
Zareen
unguviolet81
faziraniq
potpuri80
dianaibrahimali
N.O
misa
evabobbie
k yana
aleiz
min chontoi
meabadi
125 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37  Next
AuthorMessage
penguin

penguin


Posts : 714
Join date : 2008-12-22
Age : 47
Location : DaMaNsArA

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeWed Dec 24, 2008 12:10 pm

meabadi wrote:
ade org cakap dia p nilai 1....nama kedai JELITA....
tp x de kaler palin..sume corak2....masa dia g..sek x tau lah.

nilai 1 yek ME........nak cari yg corak2 pun
ingat nak g esok tapi tkut ramai jer
Back to top Go down
krisz_gurlz

krisz_gurlz


Posts : 21
Join date : 2008-12-24

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeWed Dec 24, 2008 2:28 pm

kalon jersey kamdar, kat cwgn maner yg ader??....last week g kamdar jln tar, kaler krim tak der lak...
Back to top Go down
evabobbie
Peniaga
evabobbie


Posts : 267
Join date : 2008-12-22
Age : 53
Location : seri kembangan/shah alam

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeWed Dec 24, 2008 3:33 pm

kaler cream n hitam mmg susah nk dpt
kalo ada beli la byk2 sket..Very Happy
Back to top Go down
http://allmustsell.blogspot.com
adeeda
Peniaga
adeeda


Posts : 696
Join date : 2008-12-21
Age : 46
Location : PJ/KL Sentral

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeWed Dec 24, 2008 4:28 pm

k yana wrote:
Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Ss2_ma13

mistake yg saya notice..
nama kedai = zhouhua
sebelah kedai tu = bukan burger king tapi secret recipe
save mart tu pun bukan betul2 sebelah zhohua (selang berapa kedai)
Back to top Go down
http://www.tudung-making-all-in-one.blogspot.com/
meabadi
Admin
meabadi


Posts : 544
Join date : 2008-12-21
Age : 42
Location : Shah Alam Selangor

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeWed Dec 24, 2008 6:40 pm

Td g people...


ade kaler krim...manyaaakkk...kaler itam pon ade sekoddi......rm48.....
Back to top Go down
http://meabadi.blogspot.com/
yanzack79

yanzack79


Posts : 113
Join date : 2008-12-23
Age : 44
Location : bukit mahkota, bangi

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeWed Dec 24, 2008 7:41 pm

me pegi people? yan pun gi sana tadi...x jumpe pun? me pegi kul berape ek? yan sampai dlm kul 1 lebih. kalau jumpa kan best...blh beli awning terus...
Back to top Go down
meabadi
Admin
meabadi


Posts : 544
Join date : 2008-12-21
Age : 42
Location : Shah Alam Selangor

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeWed Dec 24, 2008 7:44 pm

aik?>>


kekeke..ME g dalam kul 2 rasanyaaa......rugi2l...ekkekeke
Back to top Go down
http://meabadi.blogspot.com/
min chontoi
Peniaga
min chontoi


Posts : 617
Join date : 2008-12-21
Age : 43
Location : BBB

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeFri Dec 26, 2008 8:17 am

ME..kain kat people yang ME ckp ni kain yang lembut n berat tu kan?? Sbb dah lama kain ni out of stock..br ada blk ker??? cyclops cyclops
Back to top Go down
croft

croft


Posts : 35
Join date : 2008-12-22

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeFri Dec 26, 2008 11:37 am

saya pun pegi people rabu lepas....balik kul 1++. selisih la....

kain hitam J1 tu mmg berlambak kat situ...jadi giler sekejap kat situ...memilih kaler jersey
Back to top Go down
3pelf




Posts : 257
Join date : 2008-12-22

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeFri Dec 26, 2008 1:21 pm

salam nak ty kalo kat jakels ada jual ke kain jersey nih...
Back to top Go down
uzi




Posts : 111
Join date : 2008-12-21

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeFri Dec 26, 2008 1:33 pm

3pelf wrote:
salam nak ty kalo kat jakels ada jual ke kain jersey nih...

KALAU JAKEL KAT SUNGAI PETANI...
LANGSUNG TAK DAK...

KAMDAR ADA GAK LAH JUAL HAT PLAIN... TAPI KAIN JERSEY MURAHNYER... RM14.90 SEMETER...
KALAU NAGOYA MEMANG TAK DAK LANGSUNG...
YANG ADA HANYA EJRSEY RM2.80 NYER...
Back to top Go down
3pelf




Posts : 257
Join date : 2008-12-22

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeFri Dec 26, 2008 1:38 pm

uzi wrote:
3pelf wrote:
salam nak ty kalo kat jakels ada jual ke kain jersey nih...

KALAU JAKEL KAT SUNGAI PETANI...
LANGSUNG TAK DAK...

KAMDAR ADA GAK LAH JUAL HAT PLAIN... TAPI KAIN JERSEY MURAHNYER... RM14.90 SEMETER...
KALAU NAGOYA MEMANG TAK DAK LANGSUNG...
YANG ADA HANYA EJRSEY RM2.80 NYER...

a'ah kat kamdar ada la jg kain jerseynye...murah la skit for beginner kee..tp hat corak2 tu pun cantik jg....kat melaka ada ke kamdar eh...ni kat kg...
Back to top Go down
min chontoi
Peniaga
min chontoi


Posts : 617
Join date : 2008-12-21
Age : 43
Location : BBB

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeFri Dec 26, 2008 8:50 pm

hurm...br dpt confirmation dr cupcake..kain jersey itam tu bukan yg special edition lembut n berat tu...yang ada kat people skang tu maybe jersey yang sama kualiti ngan J2 kat zhouhua RM30 hengget lbh...huhuhuuh~~ Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top Go down
penguin

penguin


Posts : 714
Join date : 2008-12-22
Age : 47
Location : DaMaNsArA

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeSat Dec 27, 2008 5:20 pm

antara people & ss2 yg mana lagi byk choices on printed jersey?
Back to top Go down
min chontoi
Peniaga
min chontoi


Posts : 617
Join date : 2008-12-21
Age : 43
Location : BBB

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeSat Dec 27, 2008 7:12 pm

penguin..pada min la kan...kalo nk katakan jenis kain maybe people lg banyak kot...printed jersey dia pun ada mcm2 jenis..even net pun ada...tp rege tu yg xtahan...jersey yg kualiti baik kat people tu blh cecah smpi 50++...huhuu~~ tp mmg cantik la...especially utk kain yg kaler light2...min beli kaler off white n light cream aritu pun cantik sgt...xjarang langsung... I love you I love you I love you I love you
Back to top Go down
penguin

penguin


Posts : 714
Join date : 2008-12-22
Age : 47
Location : DaMaNsArA

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeSat Dec 27, 2008 7:55 pm

ye ke min.......tringin nak g people tu tapi hubby tak nak layan coz kat sana kan ala2 sesak gitu
min tepek la gambaq kain tu bleh gak cuci2 mata kot2 bkenan bleh mintak tlg anyone yg g sana bli kan Wink
Back to top Go down
hannan6d

hannan6d


Posts : 401
Join date : 2008-12-22

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeSat Dec 27, 2008 8:29 pm

penguin wrote:
ye ke min.......tringin nak g people tu tapi hubby tak nak layan coz kat sana kan ala2 sesak gitu
min tepek la gambaq kain tu bleh gak cuci2 mata kot2 bkenan bleh mintak tlg anyone yg g sana bli kan Wink

sama lah dengan husband akak..cam seriau je dia bila akak ajak gi petaling street...
nampaknya...akak kena belajar naik komuterlah.. Wink
Back to top Go down
penguin

penguin


Posts : 714
Join date : 2008-12-22
Age : 47
Location : DaMaNsArA

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeSat Dec 27, 2008 10:18 pm

hannan6d wrote:
penguin wrote:
ye ke min.......tringin nak g people tu tapi hubby tak nak layan coz kat sana kan ala2 sesak gitu
min tepek la gambaq kain tu bleh gak cuci2 mata kot2 bkenan bleh mintak tlg anyone yg g sana bli kan Wink

sama lah dengan husband akak..cam seriau je dia bila akak ajak gi petaling street...
nampaknya...akak kena belajar naik komuterlah.. Wink

tu la tu.......
Back to top Go down
Zareen
Peniaga
Zareen


Posts : 487
Join date : 2008-12-22
Age : 45
Location : Puchong,Selangor

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeSat Dec 27, 2008 11:10 pm

hannan6d wrote:
penguin wrote:
ye ke min.......tringin nak g people tu tapi hubby tak nak layan coz kat sana kan ala2 sesak gitu
min tepek la gambaq kain tu bleh gak cuci2 mata kot2 bkenan bleh mintak tlg anyone yg g sana bli kan Wink

sama lah dengan husband akak..cam seriau je dia bila akak ajak gi petaling street...
nampaknya...akak kena belajar naik komuterlah.. Wink

alah akak....saya pon same 20X ajak baru le nak pegi.....bukannyer aper..malas nak meredah jem...kalu nak gi sana better naik LRT..lagi senang hati...
Back to top Go down
http://www.mytudungcollection.blogspot.com
yanzack79

yanzack79


Posts : 113
Join date : 2008-12-23
Age : 44
Location : bukit mahkota, bangi

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeSun Dec 28, 2008 4:16 pm

penguin...yan dah 2 kali pegi people dan sekali pegi fah num....yan rase kan...kalau nak cari printed jersey yang cantik2 baik pegi fah num....mcm2 corak ada...pilih je...harga mmg RM50 above...tapi puas hati.....sbb kat people x byk pilihan la...
Back to top Go down
yanzack79

yanzack79


Posts : 113
Join date : 2008-12-23
Age : 44
Location : bukit mahkota, bangi

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Kain Habis....   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeSun Dec 28, 2008 4:18 pm

Untuk makluman semua.....stok kain jersey color hitam dekat kedai karysma dah habis...baru tadi yan pegi....nasib baik yan dpt last kopek nye....huhuhu...kalau tak mesti cik abg bising..
Back to top Go down
hannan6d

hannan6d


Posts : 401
Join date : 2008-12-22

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeSun Dec 28, 2008 4:27 pm

yanzack79 wrote:
Untuk makluman semua.....stok kain jersey color hitam dekat kedai karysma dah habis...baru tadi yan pegi....nasib baik yan dpt last kopek nye....huhuhu...kalau tak mesti cik abg bising..
dah habisssss..... Shocked Shocked Shocked itulah satu satunya kedai arah tuju akak..kat lain orang bolayan dah...
hari tu..en zahari ada sms kain ada sampai tapi..rm22 semeter..tak nak lah akak..sebab dulu akak pesan kalau J1 sampai sila sms.. Cool
bila stok baru sampai tu yan... Wink
Back to top Go down
iRaa
Peniaga



Posts : 265
Join date : 2008-12-22

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeSun Dec 28, 2008 5:37 pm

tadik baru je pegi people buat kali pertamanyee..akhirnya berjaya gak menjejak kan kaki kat sana... Laughing Laughing cheers tadik tengok banyak stok jersey yg sampai..tgk tokeii tue tgh susun2 jersey diee....kaler itam di kite tanya ade ke tak..die kata ade stok baru..sapa2 yg nak carik kaler itam kat people leh la gie yerkk....
Back to top Go down
min chontoi
Peniaga
min chontoi


Posts : 617
Join date : 2008-12-21
Age : 43
Location : BBB

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeSun Dec 28, 2008 7:51 pm

fah num mmg banyak printed jersey tp regenyer membuatkan min serammmmmm!!! affraid affraid affraid affraid
Back to top Go down
aleiz
Peniaga
aleiz


Posts : 104
Join date : 2008-12-21

Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitimeMon Dec 29, 2008 5:00 pm

iRaa wrote:
tadik baru je pegi people buat kali pertamanyee..akhirnya berjaya gak menjejak kan kaki kat sana... Laughing Laughing cheers tadik tengok banyak stok jersey yg sampai..tgk tokeii tue tgh susun2 jersey diee....kaler itam di kite tanya ade ke tak..die kata ade stok baru..sapa2 yg nak carik kaler itam kat people leh la gie yerkk....

iraa,

kalo plain jersey kat people brape semeter?

same kualiti ngn ss2 tak?
Back to top Go down
Sponsored content





Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kongsi2 : Kedai jual kain jersey   Kongsi2 : Kedai jual kain jersey - Page 3 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Kongsi2 : Kedai jual kain jersey
Back to top 
Page 3 of 37Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37  Next
 Similar topics
-
» Kongsi2 : Kedai Jual Kain Tudung & Awning Online
» Sesiape tahu kedai jual kain tudung kat JB?
» KEDAI KEDAI TEXTILE JERSEY DI JAKARTA

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Tudung DIY CARI :: Thread :: Kedai2 menjual bahan tudung DIY-
Jump to: