BERKONGSI & BERBINCANG SEGALANYA YANG ANDA INGIN TAHU MENGENAI TUDUNG
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Similar topics
NUFFNANG
IKLAN
Photobucket

Share | 
 

 perbezaan kain tudung lycra...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
tudungblingbling



Posts : 16
Join date : 2010-05-02
Age : 34
Location : selangor

PostSubject: perbezaan kain tudung lycra...   Sun May 02, 2010 2:38 am

ni nak cerita... saya dah dekat 2 minggu jalan jalan cari stok untuk kain tudung lycrani . jalan punya jalan, banyak jugak info yang saya dapat pasal kain lycra ni.. saya dapati agak banyak la kat kawasan yang saya cari stok tu menjual lycra yang kurang berkualiti. yang kurang berkualiti tu dari China. kain lycra ni mudah berbulu dan nampak tak berapa kemas. yang berkualiti ni pulak datang dari Korea. kain ni lebih halus buatannya (ni saya cerita pasal ready made punya tudung yee.. Kalau mereka mereka yang buat dan jahit tudung sendiri tu, lycra dari vietnam pun diorang ada ambil kain...) yang dari korea ni pun adam acam macam gred. senang je nak bezakan lycra ni. kalau dia lebih halus dan lebih berat, maknanya ianya lebih baik. so, jadilah pengguna yang bijak.. untuk info lebih lanjut, lawati www.tudungblingbling.blogspot.com
Back to top Go down
View user profile http://www.tudungblingbling.blogspot.com
 
perbezaan kain tudung lycra...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Les costumes du Net en vrac !!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Tudung DIY CARI :: Thread :: Segalanya mengenai tudung's-
Jump to: