BERKONGSI & BERBINCANG SEGALANYA YANG ANDA INGIN TAHU MENGENAI TUDUNG
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Similar topics
    NUFFNANG
    IKLAN
    Photobucket

    Share | 
     

     PETUA KALAU DAGU TERKETAT OR TERCEKIK...

    View previous topic View next topic Go down 
    AuthorMessage
    kee'ah
    Peniaga


    Posts : 1141
    Join date : 2008-12-22

    PostSubject: PETUA KALAU DAGU TERKETAT OR TERCEKIK...   Mon Apr 12, 2010 11:56 am

    Meh kak kee nak berkongsi tip tuk mana mana tudung yg terketat kat dagu atau terkecik..(errkkkk)..kalau dah malas nak tetas laaa....tp petua ni paling berkesan....tak caya cuba try.
    Senang sgt2.....maklum ler mcm akak produk latus latus sebulan, sekali kena ketat gitu nak bukak tetas semua memang takde ada masa....lalu kena pk alternatip selalu. (org kata org malas selalu lebih kreatip...keh keh keh)

    Korang amik sterika dan panaskan...agak agaklaa jgn sampai kain terbako.....sembur air kat cantuman bawah leher..gosok lama lama dengan strika panas....sebab kain tu akan memeri. InsyaAllah masalah anda akan selesai. Tetapi make sure ler...kurang dlm 0.5 cm dan 1 cm ...lebih pada 1 inci..(tengkok gajah)..tu kompom korang kena tetas. Sebab selama ni mmg tak pernah tetas....gosok jer dan mmg menjadi.

    Sekian...
    Back to top Go down
    View user profile
    nurin_qistina73
    Peniaga


    Posts : 257
    Join date : 2008-12-22

    PostSubject: Re: PETUA KALAU DAGU TERKETAT OR TERCEKIK...   Mon Apr 12, 2010 12:16 pm

    kee'ah wrote:
    Meh kak kee nak berkongsi tip tuk mana mana tudung yg terketat kat dagu atau terkecik..(errkkkk)..kalau dah malas nak tetas laaa....tp petua ni paling berkesan....tak caya cuba try.
    Senang sgt2.....maklum ler mcm akak produk latus latus sebulan, sekali kena ketat gitu nak bukak tetas semua memang takde ada masa....lalu kena pk alternatip selalu. (org kata org malas selalu lebih kreatip...keh keh keh)

    Korang amik sterika dan panaskan...agak agaklaa jgn sampai kain terbako.....sembur air kat cantuman bawah leher..gosok lama lama dengan strika panas....sebab kain tu akan memeri. InsyaAllah masalah anda akan selesai. Tetapi make sure ler...kurang dlm 0.5 cm dan 1 cm ...lebih pada 1 inci..(tengkok gajah)..tu kompom korang kena tetas. Sebab selama ni mmg tak pernah tetas....gosok jer dan mmg menjadi.

    Sekian...

    Tk K. Kee. Saya ada beberapa helai tdg tercekik nak menetas malas so terperuk aje kat bakul. nanti boleh cuba
    Back to top Go down
    View user profile
    hanim



    Posts : 261
    Join date : 2009-02-16
    Age : 38
    Location : Putrajaya

    PostSubject: Re: PETUA KALAU DAGU TERKETAT OR TERCEKIK...   Mon Apr 12, 2010 3:13 pm

    kee'ah wrote:
    Meh kak kee nak berkongsi tip tuk mana mana tudung yg terketat kat dagu atau terkecik..(errkkkk)..kalau dah malas nak tetas laaa....tp petua ni paling berkesan....tak caya cuba try.
    Senang sgt2.....maklum ler mcm akak produk latus latus sebulan, sekali kena ketat gitu nak bukak tetas semua memang takde ada masa....lalu kena pk alternatip selalu. (org kata org malas selalu lebih kreatip...keh keh keh)

    Korang amik sterika dan panaskan...agak agaklaa jgn sampai kain terbako.....sembur air kat cantuman bawah leher..gosok lama lama dengan strika panas....sebab kain tu akan memeri. InsyaAllah masalah anda akan selesai. Tetapi make sure ler...kurang dlm 0.5 cm dan 1 cm ...lebih pada 1 inci..(tengkok gajah)..tu kompom korang kena tetas. Sebab selama ni mmg tak pernah tetas....gosok jer dan mmg menjadi.

    Sekian...

    best petua nie, tq kak kee... ada selai tercekik kat rumah... malam nie leh try... hehehe bounce
    Back to top Go down
    View user profile http://humairascollection.blogspot.com/
    salwani



    Posts : 39
    Join date : 2009-12-10

    PostSubject: Re: PETUA KALAU DAGU TERKETAT OR TERCEKIK...   Mon Apr 12, 2010 6:32 pm

    MasyaAllah..senangnyer...selamani duk tetas berejam2 tdg yg banyak2 tu. maklumla, customer bnyak saiz mukanya..ki ki ki. tk kak kee Very Happy . Leh cuba tyr test gak ni
    Back to top Go down
    View user profile
    Tinie Alias



    Posts : 118
    Join date : 2009-03-05
    Age : 38
    Location : Shah Alam

    PostSubject: Re: PETUA KALAU DAGU TERKETAT OR TERCEKIK...   Thu Apr 22, 2010 1:02 pm

    kee'ah wrote:
    Meh kak kee nak berkongsi tip tuk mana mana tudung yg terketat kat dagu atau terkecik..(errkkkk)..kalau dah malas nak tetas laaa....tp petua ni paling berkesan....tak caya cuba try.
    Senang sgt2.....maklum ler mcm akak produk latus latus sebulan, sekali kena ketat gitu nak bukak tetas semua memang takde ada masa....lalu kena pk alternatip selalu. (org kata org malas selalu lebih kreatip...keh keh keh)

    Korang amik sterika dan panaskan...agak agaklaa jgn sampai kain terbako.....sembur air kat cantuman bawah leher..gosok lama lama dengan strika panas....sebab kain tu akan memeri. InsyaAllah masalah anda akan selesai. Tetapi make sure ler...kurang dlm 0.5 cm dan 1 cm ...lebih pada 1 inci..(tengkok gajah)..tu kompom korang kena tetas. Sebab selama ni mmg tak pernah tetas....gosok jer dan mmg menjadi.

    Sekian...

    walauweh!!!!!!......I LUV U la akak.....mmmmwwwwwaaaahhhhh!!!!!!!!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy ........akhirnya terjawab gak soklan kpd 'misteri nusantara' itew!!!!!........mau berpinau bijik mata bila mai tang bab tetas-menetas ni........sonang la keghojer peh ni......5 bintang utk kak kee'ah!!!!!!!...yeahoooooo!!!!!
    Back to top Go down
    View user profile
    rimbun1



    Posts : 162
    Join date : 2009-07-20
    Location : KUALA LUMPUR

    PostSubject: Re: PETUA KALAU DAGU TERKETAT OR TERCEKIK...   Fri Apr 23, 2010 2:26 pm

    hehehe.. saya pon selalu buat mcm nii. terutama kalau kastemer jauh... mmg menjadi... alaaa kalau yg ngam2 muat tu pon, bila dah selalu gosok akan jadi longgar jugak kan.
    Back to top Go down
    View user profile http://blogrimbun.blogspot.com
    NLiza



    Posts : 300
    Join date : 2009-01-21

    PostSubject: Re: PETUA KALAU DAGU TERKETAT OR TERCEKIK...   Tue May 11, 2010 2:28 pm

    kalo jenis yg x memeri camne ek.. malasnye nk tetas. ni ada 3 lai tdg ariani yg dibesarkan dlm 1inc bawah dagu.. tak nak amik.. tp tudung my very very big boss.. my head of dept.. huhuu
    Back to top Go down
    View user profile
    kee'ah
    Peniaga


    Posts : 1141
    Join date : 2008-12-22

    PostSubject: Re: PETUA KALAU DAGU TERKETAT OR TERCEKIK...   Tue May 11, 2010 4:24 pm

    ibumuqrish wrote:
    kalo jenis yg x memeri camne ek.. malasnye nk tetas. ni ada 3 lai tdg ariani yg dibesarkan dlm 1inc bawah dagu.. tak nak amik.. tp tudung my very very big boss.. my head of dept.. huhuu

    Ibukkk...kalau 1 inci bukkk...confirm kena tetas....
    Back to top Go down
    View user profile
    Ajue



    Posts : 133
    Join date : 2009-02-23
    Age : 39

    PostSubject: Re: PETUA KALAU DAGU TERKETAT OR TERCEKIK...   Tue May 25, 2010 3:43 pm

    Kak Kee tq kongsi petua...dh try buat...menjadi sgt2...eheheh...best2..
    Back to top Go down
    View user profile
    Sponsored content




    PostSubject: Re: PETUA KALAU DAGU TERKETAT OR TERCEKIK...   Today at 6:16 am

    Back to top Go down
     
    PETUA KALAU DAGU TERKETAT OR TERCEKIK...
    View previous topic View next topic Back to top 
    Page 1 of 1
     Similar topics
    -
    » blackberry 8520 APP ERROR 523..DONE

    Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
    Tudung DIY CARI :: Thread :: Segalanya mengenai tudung's-
    Jump to: