BERKONGSI & BERBINCANG SEGALANYA YANG ANDA INGIN TAHU MENGENAI TUDUNG
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Similar topics
NUFFNANG
IKLAN
Photobucket

Share | 
 

 Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
penjingga



Posts : 19
Join date : 2009-04-09

PostSubject: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Wed Jun 03, 2009 6:47 pm

Salam semua.. nk tanye kakak otai2 kat sini, kat mane ye nk beli plastik cam org jual kain sepasang tu?yg siap ade sealer tuh... Smile
Back to top Go down
View user profile
kee'ah
Peniaga


Posts : 1141
Join date : 2008-12-22

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Wed Jun 03, 2009 8:14 pm

penjingga wrote:
Salam semua.. nk tanye kakak otai2 kat sini, kat mane ye nk beli plastik cam org jual kain sepasang tu?yg siap ade sealer tuh... Smile

akak dok nunggu cina kat jalan kenanga tu...dari seminggu ke seminggu ...yg isi sehelai sehelai...kemas dan cantik ada sealer....tak sampai2...tensen tui...

dah order 50 packs....satu pack 100 keping....geram punya pasal...hiks...
Back to top Go down
View user profile
k yana
Peniaga


Posts : 771
Join date : 2008-12-22
Location : kangar.bdr mahkota cheras.subang

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Wed Jun 03, 2009 11:02 pm

salam td baru beli plastik yg ade self adhesive(sealer) tu kat pasar chow kit.
100 keping dapat RM 15, satu lagi RM 12
yg RM 12 tu saiz setengah A4, yg satu lagi tu lebar sikit lagi..
Back to top Go down
View user profile http://tulipbiru137.fotopages.com/
kakyyah



Posts : 45
Join date : 2009-05-10

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Thu Jun 04, 2009 9:04 am

Kat belakang masjid india pun ade...... sederet dengan aked ibukota bahagian belakang. Harga dan saiz sama cam yana bli kat chow kit.
Back to top Go down
View user profile http://www.mykain.com
ctpizza



Posts : 274
Join date : 2009-01-21

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Thu Jun 04, 2009 9:27 am

k yana wrote:
salam td baru beli plastik yg ade self adhesive(sealer) tu kat pasar chow kit.
100 keping dapat RM 15, satu lagi RM 12
yg RM 12 tu saiz setengah A4, yg satu lagi tu lebar sikit lagi..

yana

kat jln kenanga kan 100keping rm10..yg isi kain buat baju..kalau boh tudung boleh lipat 2
Back to top Go down
View user profile http://meandmyworld-ct.blogspot.com/
hooney
Peniaga


Posts : 317
Join date : 2008-12-22

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Thu Jun 04, 2009 9:34 am

kakyyah wrote:
Kat belakang masjid india pun ade...... sederet dengan aked ibukota bahagian belakang. Harga dan saiz sama cam yana bli kat chow kit.

sini mahal sikit rasanya ari tu ada tanya, cam Rm25 - 100 or 200 kpg dah lupa
Back to top Go down
View user profile http://hooneydiy.blogspot.com/
penjingga



Posts : 19
Join date : 2009-04-09

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Thu Jun 04, 2009 9:55 am

thanks semua.. Laughing
k.kee, xde JV utk plastik ni plak ke? hehee
Back to top Go down
View user profile
misa
Peniaga


Posts : 776
Join date : 2008-12-22
Location : KL

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Thu Jun 04, 2009 9:58 am

hooney wrote:
kakyyah wrote:
Kat belakang masjid india pun ade...... sederet dengan aked ibukota bahagian belakang. Harga dan saiz sama cam yana bli kat chow kit.

sini mahal sikit rasanya ari tu ada tanya, cam Rm25 - 100 or 200 kpg dah lupa

misa beli rm35 - 290 pcs.. jenis tebal sket then tak mudah koyak.. masuk tudung kene lipat 2 sebab besar Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://craftyspace.blogspot.com
cikpon



Posts : 27
Join date : 2009-03-02

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Thu Jun 04, 2009 10:46 am

nak gak kalau sesape nak JV
Back to top Go down
View user profile http://ayeshastore.blogspot.com
mamanuma



Posts : 99
Join date : 2009-03-24
Age : 38
Location : Putrajaya

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Thu Jun 04, 2009 11:20 am

ari tu ader tengok yg kak kee punyer....
kecik molek jer ngan tudung.

kak kee nak ler 2 plastik tu...
Back to top Go down
View user profile
penjingga



Posts : 19
Join date : 2009-04-09

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Thu Jun 04, 2009 12:11 pm

k.kee kite nak 1 pun jadik ler ye.thanks.. flower
Back to top Go down
View user profile
Qaseeh



Posts : 329
Join date : 2009-05-22
Location : http://sweetQaseeh.blogspot.com/

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Thu Jun 04, 2009 12:14 pm

k.kee, kalo boleh Qaseeh pun nak 1. thanks..
Back to top Go down
View user profile http://sweetQaseeh.blogspot.com/
CT



Posts : 288
Join date : 2009-03-26
Age : 33
Location : shah alam

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Thu Jun 04, 2009 12:22 pm

k.kee ct pun nak jugak ..buat la jv..hehhehe
Back to top Go down
View user profile
imanazra



Posts : 30
Join date : 2009-03-24

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Thu Jun 04, 2009 12:43 pm

sy isi dlm plastik yg mcm plastik yg seal dia mcm plastik ubat tu...plastiknya nipis sikit....saiz dia besar sikit dr buku latihan sekolah....100 kpg rm 10....
Back to top Go down
View user profile
Qaseeh



Posts : 329
Join date : 2009-05-22
Location : http://sweetQaseeh.blogspot.com/

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Thu Jun 04, 2009 3:02 pm

beli ktne plastik tu iman?

imanazra wrote:
sy isi dlm plastik yg mcm plastik yg seal dia mcm plastik ubat tu...plastiknya nipis sikit....saiz dia besar sikit dr buku latihan sekolah....100 kpg rm 10....
Back to top Go down
View user profile http://sweetQaseeh.blogspot.com/
imanazra



Posts : 30
Join date : 2009-03-24

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Fri Jun 05, 2009 8:21 am

Qaseeh wrote:
beli ktne plastik tu iman?

imanazra wrote:
sy isi dlm plastik yg mcm plastik yg seal dia mcm plastik ubat tu...plastiknya nipis sikit....saiz dia besar sikit dr buku latihan sekolah....100 kpg rm 10....
sy beli kat temerloh masa sy balik kg...sy duk kat kuantan...maybe ada kat kuantan jgk sebab company tu tu pun ada kat kuantan...
Back to top Go down
View user profile
wann



Posts : 89
Join date : 2009-02-17
Age : 36
Location : PJ-SELAYANG

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Fri Jun 05, 2009 2:29 pm

misa wrote:
hooney wrote:
kakyyah wrote:
Kat belakang masjid india pun ade...... sederet dengan aked ibukota bahagian belakang. Harga dan saiz sama cam yana bli kat chow kit.

sini mahal sikit rasanya ari tu ada tanya, cam Rm25 - 100 or 200 kpg dah lupa

misa beli rm35 - 290 pcs.. jenis tebal sket then tak mudah koyak.. masuk tudung kene lipat 2 sebab besar Very Happy

wann pun pakai yg ini, tebal & kemas. hubby tlg belikan kat masjid india. dulu terbeli yg nipis, cepat koyak & xleh hold body & awning properly. yg nipis tu guna wat simpan kain yg x potong lg. bila dah susun2 ada la dlm 2 kaki tinggi kain tu...
Back to top Go down
View user profile http://seri-diah.blogspot.com/
Shikinjattiman



Posts : 278
Join date : 2009-01-08
Age : 38
Location : Kota Damansara Seksyen 11

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Fri Jun 05, 2009 3:25 pm

wann wrote:
misa wrote:
hooney wrote:
kakyyah wrote:
Kat belakang masjid india pun ade...... sederet dengan aked ibukota bahagian belakang. Harga dan saiz sama cam yana bli kat chow kit.

sini mahal sikit rasanya ari tu ada tanya, cam Rm25 - 100 or 200 kpg dah lupa

misa beli rm35 - 290 pcs.. jenis tebal sket then tak mudah koyak.. masuk tudung kene lipat 2 sebab besar Very Happy

wann pun pakai yg ini, tebal & kemas. hubby tlg belikan kat masjid india. dulu terbeli yg nipis, cepat koyak & xleh hold body & awning properly. yg nipis tu guna wat simpan kain yg x potong lg. bila dah susun2 ada la dlm 2 kaki tinggi kain tu...


mak aiiii banyaknya kain...stok raya bagus tuh...
Back to top Go down
View user profile http://dailygrumblings.blogspot.com
k yana
Peniaga


Posts : 771
Join date : 2008-12-22
Location : kangar.bdr mahkota cheras.subang

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Fri Jun 05, 2009 3:31 pm

Shikinjattiman wrote:
wann wrote:
misa wrote:
hooney wrote:
kakyyah wrote:
Kat belakang masjid india pun ade...... sederet dengan aked ibukota bahagian belakang. Harga dan saiz sama cam yana bli kat chow kit.

sini mahal sikit rasanya ari tu ada tanya, cam Rm25 - 100 or 200 kpg dah lupa

misa beli rm35 - 290 pcs.. jenis tebal sket then tak mudah koyak.. masuk tudung kene lipat 2 sebab besar Very Happy

wann pun pakai yg ini, tebal & kemas. hubby tlg belikan kat masjid india. dulu terbeli yg nipis, cepat koyak & xleh hold body & awning properly. yg nipis tu guna wat simpan kain yg x potong lg. bila dah susun2 ada la dlm 2 kaki tinggi kain tu...


mak aiiii banyaknya kain...stok raya bagus tuh...

shikin, jumpa tak kedai plastik td?
Back to top Go down
View user profile http://tulipbiru137.fotopages.com/
eli



Posts : 47
Join date : 2009-02-18

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Fri Jun 05, 2009 8:25 pm

imanazara..hang beli kat mane Temerloh tu..pa name company die.. ? Kedai jual buku ke? byk kedai jual buku kat cni..ak kt Temerloh laa..kt cowboy tu takdak ka..?ni.habaq mai la kat ak..ekk Shocked Shocked udah merayu2 la pulokk kat org nak beli plastekk..hehe... bounce bounce
Back to top Go down
View user profile http://diaperzone.blogspot.com
imanazra



Posts : 30
Join date : 2009-03-24

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Sat Jun 06, 2009 8:22 am

eli wrote:
imanazara..hang beli kat mane Temerloh tu..pa name company die.. ? Kedai jual buku ke? byk kedai jual buku kat cni..ak kt Temerloh laa..kt cowboy tu takdak ka..?ni.habaq mai la kat ak..ekk Shocked Shocked udah merayu2 la pulokk kat org nak beli plastekk..hehe... bounce bounce

kat cowboy la sy beli tu....sy beli yg saiz besar skali...semalam pegi dah takde dah ...yg tinggal saiz kecik sikit dr tu...
Back to top Go down
View user profile
imanazra



Posts : 30
Join date : 2009-03-24

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Sat Jun 06, 2009 8:25 am

bila ada org order online.... kita bubuh dlm plastik tu kan pas tu hantar packaging tu bubuh tak dalam kotak...kalau tak mesti awning tu rosak kan....pakai kotak yg macam mane yek....
Back to top Go down
View user profile
eli



Posts : 47
Join date : 2009-02-18

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Wed Jun 10, 2009 1:01 am

tak pakai kotak pun..envelope beso jer..
tnye gak kat custm..ok tak?
depa ckp OK jek
..tp tgh cari gak alternatif lain..
kotak tebal mahal gak.. Shocked Shocked

sesape ade cadangan ..sebelum cdanga ditutupp..opss afro
Back to top Go down
View user profile http://diaperzone.blogspot.com
ev_love



Posts : 282
Join date : 2009-01-21
Age : 35
Location : Perlis

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Tue Jun 23, 2009 12:20 am

sape2 ada jual plastik ni x?

nk dlm 100pcs je.. kalo ble nk yg tebal skit..
anyone?

flower
Back to top Go down
View user profile
bola2_api



Posts : 159
Join date : 2009-02-28
Age : 39
Location : Taman Danau Kota

PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Tue Jun 23, 2009 9:32 am

ev_love wrote:
sape2 ada jual plastik ni x?

nk dlm 100pcs je.. kalo ble nk yg tebal skit..
anyone?

flower

ble beli kat jalan san peng....kita beli kat sana ajer....kalo yg tebal sikit ada satu kat kepong, tah mana 2 udah flyers tu kucampak.....
Back to top Go down
View user profile http://passionate4crafts.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...   Today at 10:42 pm

Back to top Go down
 
Plastik untuk letak tudung yg ada sealer...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» POR 15 Fuel Tank Sealer
» restoring a fuel tank
» Papercrete question.
» The Bazar
» Head Gasket Sealer What do you use ?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Tudung DIY CARI :: Thread :: Kedai2 menjual bahan tudung DIY-
Jump to: