BERKONGSI & BERBINCANG SEGALANYA YANG ANDA INGIN TAHU MENGENAI TUDUNG
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Similar topics
    NUFFNANG
    IKLAN
    Photobucket

    Share | 
     

     Pembekal Phero-X Original‎

    View previous topic View next topic Go down 
    AuthorMessage
    notrex



    Posts : 753
    Join date : 2014-05-31

    PostSubject: Pembekal Phero-X Original‎   Wed Apr 15, 2015 6:06 pm




    Ingin Memikat Wanita Idaman?


    Phero-X Adalah Produk Untuk Anda!


    Pheromones Dengan 25x Ganda Lebih Konsentrasi
    Apa Itu Phero-X Yang Sebenarnya?

    Phero-X adalah merupakan ‘Pheromone’ (Libido Pheromone). Pheromones adalah bau semula jadi yang dikeluarkan oleh badan untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkah laku ketika berkomunikasi secara sedar atau tidak.

    Sekarang telah diketahui bahawa tingkah laku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini dapat membantu ANDA menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.

    Phero-X sangat sesuai digunakan


    pherox

    phero-x

    Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.
    Sekarang telah diketahui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.
    Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones dari Phero-X™, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.
    Phero-X™ mengandungi pheromone manusia tulen jenis 5-Alpha-Androst-16-En-3-One, yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Wanita akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Phero-X™.


    Phero-X sangat sesuai digunakan untuk:

    Phero - x - Memikat Wanita
    Phero - x - Membuatkan Wanita Rasa Tertarik
    Phero - x - Memberikan Anda Daya Aura Bau "Kejantanan" Yang Unik
    Phero - x - Membuatkan Lelaki & Wanita Tahu Kehadiran Anda
    Phero - x - Menyesuaikan "Chemistry" Anda Dengan Orang Sekeliling
    Phero - x - Membuat Minda Bawah Sedar Orang Sekeliling Anda Jadi Positif
    Phero - x - Meningkatkan Hormon Kelelakian Anda Secara Luaran!



    Phero-X™ bukan pheromone yang berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan lebih perhatian dari lelaki. Kami menjamin 100% penggunaan Phero-X™ akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda!
    Phero-X™ pasti akan mengubah hidup anda dan di-jamin. Jika anda tidak puashati, pulangkan kepada kami dan kami akan pulangkan pelaburan anda 100%. Sila baca jaminan kami.



    Pheromones Digunakan Dalam Pelbagai Situasi & Keadaan:
    Berkerja & Bisnes... Phero-X™
    Dating... Phero-X™
    Clubs & Hotel... Phero-X™
    Persahabatan... Phero-X™
    Konfiden... Phero-X™


    Kelebihan Phero-x

    *Phero - x - Pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
    *Phero - x - Wanita akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.
    * Phero - x - Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
    * Phero - x - Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
    * Phero - x - Anda akan dapat lebih senyuman dari wanita.
    * Phero - x - Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
    * Phero - x - Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
    * Phero - x - DI-JAMIN BERKESAN.
    Bagaimana Phero-x Berfungsi

    Pheromones bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia juga merangsang nafsu seksual pasangan anda. Ini bermaksud, dengan menitiskan Phero-X™ pada nadi anda, iaitu di pergelangan tangan dan leher, juga di belakang cuping telinga, daya tarikan seksual anda akan meningkat. Ini pasti membantu hubungan intim anda dengan kekasih anda. Wanita tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti magnet. Dengan efek Phero-X™ ini, anda akan memperolehi kelebihan berbanding lelaki-lelaki lain. Gunalah setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan wanita. (Janganlah risau, sebotol Phero-X™ ini boleh tahan sehingga 3-4 bulan lamanya!)
    Phero-X™ akan meningkatkan keinginan nafsu wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. Kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan ke atas pengguna-pengguna pheromones, ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak nafsu. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.
    Pheromones telah berjaya dihasilkan oleh sebuah makmal terkemuka Morgan Labs' di negara Rusia. Kebiasaannya pheromone manusia terdapat di celah ketiak ketika perpeluhan berlaku. Pheromone semulajadi ini adalah satu evolusi kehidupan yang sangat menakjubkan. Penemuan saintis mendapati bahawa, wanita memilih lelaki yang bakal menjadi bapa kepada anaknya berdasarkan faktor-faktor PHEROMONE yang dimiliki oleh lelaki tersebut! Fakta ini memang menarik dan harus anda berikan perhatian, bukankah begitu?
    Phero-X™ mengandungi kandungan pheromone manusia tulen, pada gred tinggi dan terbaik, antara yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada di pasaran. Anda pasti perolehi kesan yangOPTIMUM setiap kali menggunakannya.
    Phero-X™ adalah pheromones yang diadun dengan minyak berasaskan tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Pembeli harus berhati-hati membeli produk pheromones sintetik, campuran bahan asasnya alkohol seperti ethanol dan sebagainya, kerana kajian menunjukkan bahawa pheromone akan rosak dan musnah dalam masa beberapa saat, sebaik saja ia dilarutkan ke dalam bahan berasas alkohol.Anda patut membeli Pheromones dengan bijak, dengan melakukan sedikit survey & kajian!

    Phero-x
    Youtube bukti keberkesanan Phero-x

    http://www.youtube.com/watch?v=yhjvub8L_-o

    Kami tahu anda tentu ada banyak persoalan yang bermain di kepala anda. Di sini adalah jawapan kepada soalan-soalan yang selalu ditanya tentang Phero-x.
    S. Apakah Pheromone?
    J. Pheromone adalah cecair hormon sintetik yang menghantar bau tanpa sedar kepada seksual bertentangan yang mana akan memberi kesan aroma romantik dan seksual (penarik semulajadi secara sintetik). Ia juga meningkatkan kualiti kehidupan secara seksual!
    S. Bagaimana pheromon dikesan?
    J. Pheromon dikesan melalui organ tiga inci di dalam hidung dan dipanggil (Vomeronasal Organ). Ia menghantar respon seksual kepada otak.
    S. Bagaimana saya tidak pernah dengar penemuan yang menarik ini?
    J. Ini kerana ia adalah penemuan terbaru dan terkini! Mungkin anda kurang percaya kepada Deria Ke-enam namun ianya wujud dan ianya menjadi sebutan ramai.
    S. Adakah kita mengeluarkan pheromon secara semulajadi?
    J. Benar. Kita sebenarnya berkomunikasi secara kimia dengan setiap orang setiap masa. Itu adalah sesuatu yang tidak kita peka.
    S. Jika secara semulajadinya kita mengeluarkan pheromon sendiri, kenapa pula kita perlukan Pheromon tambahan?
    J. Ini kerana tabiat semulajadi. Apakah yang mula-mula kita lakukan setiap pagi? Mandi. Ia membasuh dan menghilangkan pheromon kita. Secara amnya, ianya adalah normal. (Lagipun, kita memakai baju dari hujung rambut sampai ke hujung kaki, dengan itu menghadang 90% kulit kita yang merembeskan pheromon ke udara.) Apabila kita memakai Pheromon tambahan, kita sebenarnya menggantikan pheromon yang kita bersihkan. Dengan itu ia akan mengimbangkan dan membekalkan Pheromon semulajadi kita, "kita kembali asal" dan memberikan keupayaan berkomunikasi secara kimia dengan orang-orang di sekeliling kita.
    S. Berapa lama ia tahan?
    J. Kebiasaannya kita gunakan 2-3 titis sehari dalam masa 8 jam. Ada yang menggunakannya waktu pagi, ada yang mengunakannya pada malam hari. Ia boleh bertahan selama 6-8 jam bergantung pada faktor suhu dan tiupan angin. Gunakan pada suhu badan iaitu 37 darjah celcius. Dan gunakan di kawasan yang tiupan angin sederhana. Ia juga amat berkesan dalam jarak 3 kaki.
    8 jam apabila dikenakan pada (tangan, tengkuk dan lengan)
    S. Kenapa saya perlu membelinya dari anda?
    J. Quality - Keberkesanan produk kami telah terbukti. Kenapa perlu ambil risko dengan produk lain.
    Integrity - Kami percaya dengan kejujuran. Sebab itulah kami letak lebih pheromone dalam produk kami.
    Value - Kami beri lebih dengan wang anda. Pheromone kami adalah lebih berkuasa.

    - Cara Guna Phero-x -
    Menggunakannya memang cepat dan mudah. Prosesnya hanya 17 saat . Tiada teknik, atau skil yang hebat diperlukan. Sesiapa sahaja mampu lakukannya.
    Untuk menggunakannya, pulas dan buka penutupnya. Tekan pemicit getah dan titiskan pada kolar baju, pergelangan tangan atau leher dan pada belakang cuping telinga. Bergantung kepada biokimia kulit anda, inilah faktor paling kritikal kerana anda sendiri yang menentukan dos manakah yang bersesuaian dengan anda.
    Cara anda menggunakannya memainkan peranan penting. Kesilapan yang biasa dilakukan pengguna yang baru adalah menggunakan pheromones dengan banyak sekali. Disebabkan ia adalah pekat. Menggunakan dengan LEBIH BANYAK, TIDAK AKAN meningkatkan kesan-kesannya. Tentukan dengan menggunakannya secara berjimat-cermat, anda tidak akan hehabisannya dengan cepat. Gunalah sedikit yang mungkin, anda mendapat manfaat dengan mendapat kesan yang lebih baik, pada kos yang lebih jimat.




    "Phero-X™ Berkesan,
    Lihat TESTIMONI Dibawah"
    TESTIMONI PELANGGAN

    "Sales dan jualan saya makin meningkat, saya dapati pelanggan-pelanggan, lebih-lebih lagi wanita... senang betul nak close' .... Apa yang boleh saya cakap,,, syabas.... dan thank you dengan produk pheromones Phero-X™ ni... TQ!"
    - Daniel Qudsi,
    "Setiap kali keluar rumah jer... bini tanya... bang nak pergi mana tuh? bang balik pukul berapa??? Saya dapat hidu kerisauan isteri saya... Sejak-sejak pakai pheromone Phero-X™ ni... makin risau pulak isteri saya terhadap saya"
    - Kamarudin,
    "Saya pernahlah nak keluar rumah satu malam tu... tiba-tiba anak dara saya tegur... umurnya lingkungan 18 tahun... dia kata... Papa.. papa nak pergi mana dengan bau yang seksi tu??? Elok papa duduk rumah jer... kang tergoda perempuan yang tercium bau papa ni.... Saya hanya tersenyum dan kata... jangan risau... papa ok!"
    - Hasyim,
    "Saya titis Phero-X dalam 2 titis kat seat kereta saya.... . awek-awek saya puji... Eh kereta you ni pakai apa??? wangi semacam je... bestlah bau dia.. "
    - Kheirul,
    ""Buka jer penutup
    Phero-X™ ... titik sikit pada baju,,, satu ofis bau dia jeee... member keruyun nak tau apa bendanya Phero-X™ ni... cepat-cepat aku sorok... diorang tanya... weh bau apa nih??? Aku diam jer... buat-buat tak tahu"
    - Saiful,
    "dlm pkl 12 tghari... tgh LUNCH' sya trima call dri seorang secret admirer... dia kata minat sgat dgn saya dan nak jumpa... alih-alih tengok.. rupanya awek 1 ofis ngan sy... skrg sya dah couple dengan dia... pernah sy tanya??? awak syok kat sya sbab apa??? dia kata adalahhh... emm... Saya tahu.. ni mesti Phero-X™ punya penangan"
    - Zainuddin,
    Phero-X™ - Adalah produk yang berkesan dan sangat efektif. Setakat ini ucapan tahniah amat banyak dan menggalakkan. Sila rujuk testimoni pelanggan, sila google perkataan "phero-x", cuba lihat forum-forum, Phero-X™ adalah pelopor dan produk minyak wangi berasaskan pheromone yang TERUNGGUL!
    Testimoni dari pelanggan terlalu banyak, anda tidak perlu risau dengan KUALITI, ia dijamin MEMUASKAN!
    Anda yang bijak akan membeli pheromone dengan bijaksana. Phero-X™ memang berkesan! Sebab itu kami berani memberikan anda 90 Hari Jaminan Pengembalian Wang! Jika anda tidak suka baunya, kesannya, bungkusannya, atau apa saja yang anda tidak suka mengenainya. Wang Anda Akan Dikembalikan!


    "Gunakan Phero-X™
    Untuk Meningkatkan
    Daya Tarikan Anda"



    HARGA RM65

    CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL



    Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


    MAYBANK

    5122 6806 0093

    CIMB

    7042765243

    PUBLIC BANK

    4702 6594 35

    BSN

    0114 1290 0008 5491

    BANK ISLAM

    12092 02281 0552

    RHB BANK

    16202700084814

    BANK RAKYAT

    220806174867

    * Nama : Mohd NAzaruddeen B muhd Raaee

    * H/ Phone : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL

    *Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang

    * dan masa bank in. *


    http://www.lelakiherba.com/pherox.htm

    http://www.lelakiherba.com/pherox.htm
    Back to top Go down
    View user profile
     
    Pembekal Phero-X Original‎
    View previous topic View next topic Back to top 
    Page 1 of 1
     Similar topics
    -
    » Denim Embellishments

    Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
    Tudung DIY CARI :: Pengumuman :: IKLANKAN PERNIAGAAN ANDA DISINI!-
    Jump to: