BERKONGSI & BERBINCANG SEGALANYA YANG ANDA INGIN TAHU MENGENAI TUDUNG
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Similar topics
NUFFNANG
IKLAN
Photobucket

Share | 
 

 PL Supergel | Gel Tahan Lama | Atasi Terpancut Awal

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
notrex



Posts : 758
Join date : 2014-05-31

PostSubject: PL Supergel | Gel Tahan Lama | Atasi Terpancut Awal    Fri Dec 26, 2014 6:33 pm

Product Description





7 tahun di pasaran berat beratus ribu kotak telah terjual…PL SUPERGEL™ akan menenangkan sensitiviti melampau Suami
PL Supergel adalah satu produk herba 100%

Produk ini disahkan bebas dari bahan aktif KIMIA melalui analisis makmal yang berprestij CEPP (Engineering Chemical Pilot Plan) UTM

Tiada lagi pancutan mengejut
Tiada lagi rasa malu
Tiada lagi kekecewaan
PL SUPERGEL ™ mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan PL SUPERGEL™ dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. Hanya gunakan PL SUPERGEL™ sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka PL SUPERGEL™ tidak perlu digunakan.
PL SUPERGEL ™ akan menyerap sendiri kedalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di barat sebagai German Transdermal Delivery System. Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan – bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya ( saraf sensitiviti ) dan berkesan serta merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.
pl supergel




Hasilnya? KEPUASAN dan KONTROL!

Kesan dari penyerapan Transdermal ini bermakna prestasi yang lebih lama dan memuaskan TANPA sebarang kesan kerana ianya TIDAK SAMA SEKALI menganggu saraf anda cuma ianya akan mengurang sesitiviti pada hujung kepala zakar anda sahaja.
Apa yang anda perlu lakukan untuk mengalami kesan terhebat PL SUPERGEL™™ ini ialah hanya dengan menyapukan PL SUPERGEL™™ pada zakar anda dan ianya akan membuatkan anda mengalami persetubuhan yang terhebat anda serta merta.
Apakah kandungan PL SUPERGEL?

PL SUPERGEL ™ menggunakan air suling, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun ini dan juga terbukti secara klinikal.
Kekerasan yang luar biasa: Walaupun PL SUPERGEL™ tidak direka untuk mengeraskan zakar namun begitu ada sebilangan besar pelanggan kami yang mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan PL SUPERGEL™ Mungkin ini disebabkan oleh salah satu herba didalam PL SUPERGEL™ yang bertugas sebagai agen yang melancarkan peredaran darah dikawasan zakar Pengguna PL SUPERGEL™.
Kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda: Kesan yang amat nyata PL SUPERGEL™ .
pl supergel




Testimonial PL Supergel

Pengguna 1
Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu Amien. 016-700 XXXX, JB.
Pengguna 2
Perghhh….., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung…tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang…….UTM, JB.
Pengguna 3
Aku dah pakai lama dah PL SUPERGEL tu, tapi segan nak bagi tau kau.Memang bagus PL SUPERGEL ni ,bukan saja boleh berdayung lama ,tak rasa kebas atau ngilu, memang hebat PL SUPERGEL ni” Pak Ali, Taman Rinting.
Pengguna 4
Memang berkesan sungguh PL SUPERGEL ini , yang terbaik setakat ini yang pernah saya gunakan PL SUPERGEL, macam malam pertama . Bayangkan sehingga isteri saya kepenatan. memang tak rugi saya belanja untuk beli PL SUPERGEL ini. terima kasih bro” En. Nordin , Taman Dahlia ,PG.
Pengguna 5
Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. 012-760 3633 Permas Jaya
Pengguna 6
PL SUPERGEL ni memang hebat,bayangkan sampai isteri saya mengaku kalah , Inilah pengalaman pertama saya ‘berdayung’ dimana isteri saya mengaku kalah, anda mesti cuba PL SUPERGEL” Kata EN. Ahmad , Johor Port, Pasir Gudang.
Pengguna 7
Hari ini orang ketawakan saya..mudah-mudahan suatu hari nanti pasti mereka akan menyanjung saya he he he…hari-hari saya tolong sahabat-sahabat saya yang memerlukannya. Sekarang saya sedang menggilap Honda 016-719 7541 Gelang Patah
Pengguna 8
Saya menyesal lambat gunakan PL SUPERGEL ni, sebenarnya saya dah beli sebulan tapi tak yakin nak cuba.Bila kawan sya kata bagus barulah saya cuba.Puuh memang bagus dan power PL SUPERGEL” Kata En. Said, Tmn.Rinting ,PG
Pengguna 9
Aku rasa bangga dengan Pl SUPERGEL ni, bini aku terkejut…abang lain macam aja malam ni, ada pakai apa-apa ke. “En. Nan ,Tmn. Kota Masai,PG
Pengguna 10
Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu). Bilal, JB.
Pengguna 11
Memang berkesan PL SuperGel sampai isteri saya tidak tahan. Kerani, Senai, JB
Pengguna 12
Puh ! bagus betul laa li PL SUPERGEL yang kau jual tu, sampai penat aku dibuatnya, kau ada lagi tak aku nak lagi satu buat stok.” En Amran , Kilang Felda, Pasir Gudang.
Pengguna 13
Pergghhh! Memang betul-betul “uuuuu”… Isteri senyum memanjang..tidak terucap dengan kata-kata,..memang dapat rasai kepuasan dalam pelbagai teknik…! Pembantu Perubatan, Hospital Kerajaan, JB.
Pengguna 14
Amat menakjubkan.Perubahan yang amat ketara. Guna gear 5 baru keluar. SAYA MESTI PILIH PL SuperGel! Peniaga, Pontian, Johor.
Pengguna 15

Terima kasih ketengahkan PL SuperGel ini kepada saya…semalam siang tenaga kurang. Maklumlah pertarungan yang lama berlaku pada malam sebelumnya. Isteri tiba-tiba pelik tetapi gembira dengan perubahan yang berlaku. Ada ke patut dia mintak lagi malam ini?:-) Tutor, Kempas, JB


Produk PL Supergel : Isikandungan 2.5Ml

HARGA: RM 50

CARA PEMBELIAN : Masukkan Wang Ke Dalam Mana-mana Bank di Bawah Ini. Jika anda mempnyai akaun selain MAYBANK dan CIMB, boleh SMS/ WHATAPPS 018- 2073 484 ( Naz ) untuk akaun lain


MAYBANK

5624 1450 3962



CIMB

8600 4719 03



* Nama : NOTREXDAME ENTERPRISE


* H/ Phone : 018-2073484 WHATAPPS/SMS/CALL


*Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang

* dan masa bank in. *

http://lelakiwanita.com/index.php/pl-supergel2

http://lelakiwanita.com/index.php/pl-supergel2

http://lelakiwanita.com/index.php/pl-supergel2
Back to top Go down
View user profile
 
PL Supergel | Gel Tahan Lama | Atasi Terpancut Awal
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Lama Horst?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Tudung DIY CARI :: Pengumuman :: IKLANKAN PERNIAGAAN ANDA DISINI!-
Jump to: