BERKONGSI & BERBINCANG SEGALANYA YANG ANDA INGIN TAHU MENGENAI TUDUNG
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Similar topics
    NUFFNANG
    IKLAN
    Photobucket

    Share | 
     

     GENG DIY MASUK TV (WANITA HARI INI)..BANGGA GILER...

    View previous topic View next topic Go down 
    Go to page : Previous  1, 2
    AuthorMessage
    yus

    avatar

    Posts : 143
    Join date : 2008-12-22
    Age : 34
    Location : Seksyen 7, Bandar Baru Bangi

    PostSubject: Re: GENG DIY MASUK TV (WANITA HARI INI)..BANGGA GILER...   Sat Jun 06, 2009 5:11 pm

    Waaah..Tahniah kak ton a.k.a evabobbie..

    Tiap hari kerja maa... Mana dapat nak tgk TV
    Back to top Go down
    View user profile http://yusrinahata.com
    aqidah1010

    avatar

    Posts : 41
    Join date : 2009-03-04
    Location : Kuantan, Pahang

    PostSubject: Re: GENG DIY MASUK TV (WANITA HARI INI)..BANGGA GILER...   Sun Jun 07, 2009 2:43 am

    congrats kak eva..kakak saya kata senang je nampak..saya kata cube buat...huhu...
    Back to top Go down
    View user profile
    dila



    Posts : 21
    Join date : 2009-11-15
    Location : KL (Setapak) & SHAH ALAM (Sn 30)

    PostSubject: Re: GENG DIY MASUK TV (WANITA HARI INI)..BANGGA GILER...   Tue Jan 26, 2010 12:06 pm

    aqidah1010 wrote:
    congrats kak eva..kakak saya kata senang je nampak..saya kata cube buat...huhu...

    Congrates! Tahniah untuk kak Ton.. queen
    saya setuju tu dengan aqidah, nampak memang senang buat tudung ni, kena try buat sendiri dulu baru rasa kerenah nya...
    1st/2nd tudung saya pas belajar tu cantik molek jer jadinya... pastu tinggal jer seminggu dua tak buat tudung, bila buat balik terjongket kat bhgn pipi la, lipatan tepi tudung jadik cam karipap la...
    tu la orang cakap, praktices make perfect.
    pas dah jahitkan tudung untuk mak and adik beradik, alhamdulillah tangan pon dah jadi cam ringan skit dah, tudung pon dah makin menjadi.. Very Happy
    cheers
    Back to top Go down
    View user profile
    Sponsored content




    PostSubject: Re: GENG DIY MASUK TV (WANITA HARI INI)..BANGGA GILER...   

    Back to top Go down
     
    GENG DIY MASUK TV (WANITA HARI INI)..BANGGA GILER...
    View previous topic View next topic Back to top 
    Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
     Similar topics
    -
    » Wu Geng Vs SDS gauntlet

    Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
    Tudung DIY CARI :: Thread :: Segalanya mengenai tudung's-
    Jump to: