BERKONGSI & BERBINCANG SEGALANYA YANG ANDA INGIN TAHU MENGENAI TUDUNG
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Similar topics
NUFFNANG
IKLAN
Photobucket

Share | 
 

 GENG DIY MASUK TV (WANITA HARI INI)..BANGGA GILER...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
yus



Posts : 143
Join date : 2008-12-22
Age : 34
Location : Seksyen 7, Bandar Baru Bangi

PostSubject: Re: GENG DIY MASUK TV (WANITA HARI INI)..BANGGA GILER...   Sat Jun 06, 2009 5:11 pm

Waaah..Tahniah kak ton a.k.a evabobbie..

Tiap hari kerja maa... Mana dapat nak tgk TV
Back to top Go down
View user profile http://yusrinahata.com
aqidah1010



Posts : 41
Join date : 2009-03-04
Location : Kuantan, Pahang

PostSubject: Re: GENG DIY MASUK TV (WANITA HARI INI)..BANGGA GILER...   Sun Jun 07, 2009 2:43 am

congrats kak eva..kakak saya kata senang je nampak..saya kata cube buat...huhu...
Back to top Go down
View user profile
dila



Posts : 21
Join date : 2009-11-15
Location : KL (Setapak) & SHAH ALAM (Sn 30)

PostSubject: Re: GENG DIY MASUK TV (WANITA HARI INI)..BANGGA GILER...   Tue Jan 26, 2010 12:06 pm

aqidah1010 wrote:
congrats kak eva..kakak saya kata senang je nampak..saya kata cube buat...huhu...

Congrates! Tahniah untuk kak Ton.. queen
saya setuju tu dengan aqidah, nampak memang senang buat tudung ni, kena try buat sendiri dulu baru rasa kerenah nya...
1st/2nd tudung saya pas belajar tu cantik molek jer jadinya... pastu tinggal jer seminggu dua tak buat tudung, bila buat balik terjongket kat bhgn pipi la, lipatan tepi tudung jadik cam karipap la...
tu la orang cakap, praktices make perfect.
pas dah jahitkan tudung untuk mak and adik beradik, alhamdulillah tangan pon dah jadi cam ringan skit dah, tudung pon dah makin menjadi.. Very Happy
cheers
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: GENG DIY MASUK TV (WANITA HARI INI)..BANGGA GILER...   Today at 6:20 am

Back to top Go down
 
GENG DIY MASUK TV (WANITA HARI INI)..BANGGA GILER...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Tumhari Paakhi Written Update 16th December
» Tumhari Pakhi -Written Update - 20 January 2014
» Shruti Haasan in Vishal-Hari film!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Tudung DIY CARI :: Thread :: Segalanya mengenai tudung's-
Jump to: